неділя, 29 листопада 2015 р.


УРОК 13
Тема: Тематична контрольна робота № 1.
Додавання й віднімання натуральних чисел та їх властивості.
Мета уроку: перевірити рівень засвоєння теми  « Додавання й віднімання натуральних чисел та їх властивості»
                                                   План уроку
 І. Організаційний момент.
Учні одержують зошити для тематичного контролю знань, записують дату.Вчитель роздає індивідуальні карточки з завданнями для контрольної роботи                                        
ІІ. Виконання контрольної роботи


Варіант 1
1°. Виконайте дії:
а) 499654 + 80261;      б) 178214 – 94153;      в) 241 + 2427 + 373.
2°. Розв'яжіть рівняння:        а) 36 – х = 29;     б) х – 24 = 49.
3°. Знайдіть значення виразу (841+ х) – 425, якщо х = 725.
4.Обчисліть, обираючи зруч­ний порядок дій:
а) (324 + 546) – 124;             в) 1587 + 123 + 2413;
б) (841 + 529) – 429;             г) 449 – (49 – 18).
5. У ящику було 45 кг яблук. Після того як узяли частину яблук, у ящику залишилося 24 кг яблук. Скільки кілограмів яблук узяли з ящика?
6. Розв'яжіть рівняння 34 + (х – 10) = 39 і 84 – (у – 17) = 81. Знай­діть суму коренів цих рівнянь.
7*. На трьох ділянках посадили 126 кущів смородини. На першій і другій ділянках посадили 87 кущів, а на першій і третій — 68 кущів. Скільки кущів смородини посадили на кожній ді­лянці?

Варіант 2
1°. Виконайте дії:
а) 32749 + 780664;      б) 286325 – 96162;      в) 274 + 1537 + 463.
2°. Розв'яжіть рівняння:        а) 27 – х = 18;     б) х – 13 = 38.
3°. Знайдіть значення виразу (249 + х) – 617, якщо х = 1817.
4. Обчисліть, обираючи зруч­ний порядок дій:
а) (641 + 459) 359;             в) 287 – (87 – 54);
б) 4127 + 1373 + 5873;                  г) (1236 + 954) – 236.
5. У першій половині дня маляри пофарбували 18 м2 даху. На­прикінці дня виявилося, що за день було пофарбовано 39 м2 даху. Скільки квадратних метрів даху пофарбували маляри в другій половині дня?
6. Розв'яжіть рівняння 48 + (х – 21) = 68 і 96 – (у – 19) = 86. Знай­діть суму коренів цих рівнянь.
7*. Із трьох ділянок зібрали 667т зерна. З першої та другої ділянок зібрали 352т, а з другої та третьої — 454т. Скільки тонн зерна зібрали від кожної ділянки?

Варіант 3
1°. Виконайте дії:
а) 588 761 + 40 319;    б) 954 749 – 87 124;    в) 684 + 529 + 216.
2°. Розв'яжіть рівняння:        а) 54 – х = 38;     б) х – 17 = 26.
3°. Знайдіть значення виразу (1261+ х) – 785, якщо х = 1085.
4. Не використовуючи калькулятора, обчисліть, обираючи зруч­ний порядок дій:
а) (1873 + 1227) – 873;                  в) 641 – (141 – 98);
б) 5124 + 676 + 4876;           г) (797 + 512) – 112.
5. На залізничну станцію прийшов поїзд із 97 товарних вагонів. Після того як частину вагонів відчепили, залишилося 48 ва­гонів. Скільки вагонів відчепили?
6. Розв'яжіть рівняння 27 + (х – 41) = 52 і 87 – (у – 25) = 83. Знай­діть суму коренів цих рівнянь.
7*. У трьох п'ятих класах 100 учнів. У 5-А і 5-Б 65 учнів, а в 5-А і 5-В – 66. Скільки учнів у кожному з класів?

Варіант 4
1°. Виконайте дії:
а) 724 564 + 90 737;    б) 843 524 – 29 846;    в) 392 + 474 + 626.
2°. Розв'яжіть рівняння:        а) 83 – х = 45;     б) х – 18 = 74.
3°. Знайдіть значення виразу (2526 + х)287, якщо х = 887.
4. Не використовуючи калькулятора, обчисліть, обираючи зручний порядок дій:
а) (7122 + 678) – 122;           в) (129 + 741) – 441;
б) 993 – (693 – 108);             г) 1271 + 549 + 2729.
5. На складі зберігалося 127 ящиків із фруктами. Після того як привезли ще партію ящиків із фруктами, на складі всього стало 173 ящики. Скільки ящиків із фруктами привезли на склад?
6. Розв'яжіть рівняння 63 + (х – 29) = 75 і 74 – (у – 18) = 63. Знайдіть суму коренів цих рівнянь.
7*. За три дні було скошено траву на лузі площею 35га. За перший і другий день було скошено траву на площі 22га, а за другий і третій — на площі 25га. Скільки гектарів лугу скошували кожного дня?

ІІІ. Домашнє завдання.
Повторити п.1-8.
Взяти канцелярське приладдя.


Немає коментарів:

Дописати коментар